پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۷۰۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
در زمان شیوع کرونا در کشور که بیشتر کسب وکارها تعطیل شده اند ،بسیاری از روز مزدها و کارگران دچار مشکل شده اند.آن هایی که نه پس اندازی دارند برای روز مبادا و نه سرمایه ای. اینها ترجیحی برای بیمارشدن به کرونا و تامین معیشت ندارند.شاید مجبورند تن به کرونا دهند برای اینکه شکم خانواده را سیر کنند.طرح فاصله گذاری اجتماعی هم که به قول مسئولان در حال اجراست ،به حال این افراد فرقی ندارد .

شعار سال:در زمان شیوع کرونا در کشور که بیشتر کسب وکارها تعطیل شده اند ،بسیاری از روز مزدها و کارگران دچار مشکل شده اند.آن هایی که نه پس اندازی دارند برای روز مبادا و نه سرمایه ای. اینها ترجیحی برای بیمارشدن به کرونا و تامین معیشت ندارند.شاید مجبورند تن به کرونا دهند برای اینکه شکم خانواده را سیر کنند.طرح فاصله گذاری اجتماعی هم که به قول مسئولان در حال اجراست ،به حال این افراد فرقی ندارد .کاش اقتصادی داشتیم که بتوانیم در این شرایط از افراد فقیر و کم درآمد حمایت کنیم تا مجبور نباشند برای معیشت تن به شکستن قرنطینه بدهند و از طرفی چوب بی فرهنگی یا بی توجهی به شیوع کرونا را هم به تنشان بزنیم.تامین معیشت در این شرایط جزو مسائل مهمی است که می تواند منجر به خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال کرونا شود . اما افسوس که اقتصاد بیمار اکنون کرونازده هم شده است و خود نیازمند کمک رسانی است.

دوراهی فقر و کرونا؛حق انتخابی نیست!

دوراهی سرگردانی مستضعفین در روزگار کرونایی

 

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین