پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۷۱۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
کرونا ثابت کرد که در روندهای مدیریتی و برنامه ریزی کشور ،خصوصا در حوزه ها و مباحث فرابخشی ، فاقد یک وحدت رویه هستیم. شاید روی دیگر سکه این آسیب را باید در نبود نوعی اتاق فکر و راهبری کلان در هیات دولت جستجو کرد. بعنوان نمونه در یک روز، رئیس کل بانک مرکزی بیان می کند که به ازای هر نبروی انسانی تعدیل نشده از بنگاه ، 3 میلیون وام می دهند و معاون وزیر وزارت صمت، معتقد است که 12 میلیون وام می دهند. بماند که اصناف می گویند با 12 میلیون باید چکار کرد و کارشناسان معتقدند که باید حداقل به اندازه حقوق 4 ماه کارکنان و مقداری اعتبار برای فعالیت های جاری ، در اختیار کارفرما قرار گیرد.

شعار سال: کرونا ثابت کرد که در روندهای مدیریتی و برنامه ریزی کشور ،خصوصا در حوزه ها و مباحث فرابخشی ، فاقد یک وحدت رویه هستیم. شاید روی دیگر سکه این آسیب را باید در نبود نوعی اتاق فکر و راهبری کلان در هیات دولت جستجو کرد. بعنوان نمونه در یک روز، رئیس کل بانک مرکزی بیان می کند که به ازای هر نبروی انسانی تعدیل نشده از بنگاه ، 3 میلیون وام می دهند و معاون وزیر وزارت صمت، معتقد است که 12 میلیون وام می دهند. بماند که اصناف می گویند با 12 میلیون باید چکار کرد و کارشناسان معتقدند که باید حداقل به اندازه حقوق 4 ماه کارکنان و مقداری اعتبار برای فعالیت های جاری ، در اختیار کارفرما قرار گیرد.

تعداد بازدید : 11

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین