پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت‌ها است بحث تحقیق و تفحص از حوادث پس از افزایش قیمت بنزین و آبان ماه مدتی است که در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مطرح شد، اما جلسه‌ای برای بررسی آن تشکیل نمی‌شود.
شعار سال: «مصطفی کواکبیان» در جلسه علنی روز دوشنبه در تذکری گفت: در مورد خود مجلس بحث دارم کمیسیون‌های مجلس در سه چهار هفته آخر فعالیت مجلس اگر تعطیل هستند بگویند تعطیل است. واقعیت این است که مدت‌هاست بحث تحقیق و تفحص از حوادث پس از افزایش قیمت بنزین و حوادث آبان ماه در کمیسیون امور داخلی مجلس و شورا‌ها مطرح است، اما اصلا جلسه‌ای تشکیل نمی‌دهند، همینطور تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری تهران در کمیسیون عمران مطرح است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بحث چند ماه مطرح شده است؛ بالاخره جواب دهند که آیا رد یا تایید شده است، حالا سوالاتی از وزیر کشور و امثال آن‌ها مطرح است که روال خود را دارد، اما در مورد تحقیق و تفحص از شما خواهش می‌کنیم که تاکید ویژه‌ای صورت گیرد که در مدت باقی مانده مجلس دهم جلسه‌ای برای بررسی آن تشکیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399، کد خبر: 83775115،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین