پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۴۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
اداره گمرک منطقه کردستان عراق اعلام کرد که این منطقه «پشته سرتک»، سومین گذرگاه مرزی خود با ایران را باز کرده است.
شعار سال: منبعی مسئول در اداره گمرک منطقه کردستان عراق امروز یکشنبه اعلام کرد گذرگاه مرزی «پشته سرتک» که از ۲ ماه پیش به دلیل مقابله با شیوع کرونا بسته شده بود، امروز برای ورود محصولات تجاری بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه کردستان عراق سومین گذرگاه مرزی خود با ایران را باز کرده است، افزود حرکت در دو طرف مرز با رعایت مقررات بهداشتی لازم و مرتبط با شرایط کرونایی به صورت طبیعی در جریان است.

مرز سرتک، یکی از مرز‌های غیررسمی تجاری در استان سلیمانیه عراق با ایران بوده و برای ترانزیت‌های تجاری بین المللی باز نیست. مردم این منطقه توسط این گذرگاه کالا‌های تجاری را از عراق به ایران وارد می‌کنند.

طی هفته‌های اخیر منطقه کردستان عراق ۲ گذرگاه «تویله» و «کیلی» با ایران را بازگشایی کرد.

کردستان عراق علاوه بر این ۳ گذرگاه مرزی، ۷ گذرگاه دیگر با ایران دارد که همه آن ۲ ماه پیش با شیوع ویروس کرونا در ایران و عراق بسته شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399، کد خبر: 7341187،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین