پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۴۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از مشمولان در ماه اسفند گفت: ما سود سهام عدالت را به حساب بانک عامل ریختیم و پیگیری‌هایی که انجام شد متوجه شدیم در ماه اسفند اختلالی در بانک عامل اتفاق افتاده است.
شعار سال: علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از مشمولان در ماه اسفند، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد متوجه شدیم در ماه اسفند اختلالی در بانک عامل اتفاق افتاده است.

ولی ادامه داد: ما سود سهام عدالت را به حساب بانک عامل ریختیم، اما گویا مشکلی در داخل بانک بوده، یا شبای مردم فعال نبوده یا کد شماره حساب‌ها مشکل داشته و یا مشکلی دیگر در زیر ساخت این بانک بوده است که بانک آن‌را برگردانده است.

صالح گفت: به همکاران گفتم که بلافاصله کاری کنند که اگر کارت کسی به مشکل خورده یا شماره شبای او فعال نیست سریع به تک تک افراد اطلاع بدهند که این مشکل حل شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطر نشان کرد: بنابراین پول در بانک عامل موجود است یعنی از همان اول اسفندماه پول را به حساب بانک‌ها ریختیم. به همکاران گفتیم که مشکل را حل کنند تا حق کسی ضایع نشود.

صالح درباره چالش نماینده سهام عدالت در شرکت‌ها نیز گفت: راهکاری دیده‌ایم که نماینده سهام عدالت در این شرکت‌ها را نیز خود مردم انتخاب کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399، کد خبر: 448218، www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین