پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای اجرای قانون اقدام متقابل در برابر رفتار‌های خصمانه آمریکا خبر داد.

شعار سال: سیدجواد ابطحی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت برای اجرا نکردن قانون اقدام متقابل در برابر رفتار‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران، گفت: معتقدم این قانون که در مجلس نهم تصویب شده، قانونی جامع و بازدارنده برای مقابله با اقدامات مخرب آمریکایی‌ها است.
وی افزود: با وجود همه گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها برای ملت ایران طی سال‌های متمادی و نیز پس از برجام و مردم منطقه نیز به‌وجود آورده‌اند، جایز است دولت از روش‌های قانونی که در اختیار دارد، با آن‌ها مقابله کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، یکی از ابزار‌های قانونی مقابله با آمریکا را، قانون اقدام متقابل در برابر رفتار‌های آمریکا علیه ملت ایران دانست و اظهار داشت: در این قانون به‌روشنی تکالیف دولت در برابر زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها قید شده، که اجرای آن از سوی دولت ضروری است.
ابطحی ادامه داد: نمی‌دانیم چرا دولت قانون اقدام متقابل در برابر رفتار‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران را اجرا نمی‌کند، اگر مشکلاتی برای اجرای این قانون وجود دارد، به‌صراحت به مجلس اعلام کند و یا لایحه‌ای برای اصلاح آن ارائه دهد.
وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها پس از خروج از برجام همواره بر شدت اقدامات خصمانه‌شان علیه ملت ایران افزوده‌اند، گفت: باید از طُرُق مختلف با اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها مخالفت و در برابر زیاده‌گویی‌های آن‌ها ایستادگی کنیم.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در پایان با بیان اینکه "امروز وضعیت تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران به جایی رسیده که آن‌ها دارو و مواد غذایی را نیز از ملت ما، به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه‌شان دریغ می‌کنند، اما به‌دروغ می‌گویند که تحریم‌ها خلاف موازین بشردوستانه نیست"، خاطرنشان کرد: در نامه‌ای که جمعی از نمایندگان مجلس آن را امضا کرده‌اند، از آقای روحانی رئیس‌جمهور درخواست کرده‌ایم که دولت قانون اقدام متقابل در برابر رفتار خصمانه آمریکا را اجرا کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، کد خبر:2266635، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1399، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
واقعا باید ما هم یک اقدامی انجام بدیم در برابر این همه ظلم.هر چقدر ساکت بشینی ظالم زورگوتر میشه.تازه به دنبال تحریم تسلیحاتی ما هم هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین