پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

شعار سال: مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هم اکنون این مجتمع تامین کننده بیش از ٦٢ درصد از گاز کشور بوده که این دستاورد با تلاش نیروهای توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به حجم فرآورش گاز این مجتمع در پنج ماه امسال افزود: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه زمانی یادشده ٥٨,٦ میلیارد مترمکعب گاز فرآورش و ٤٧ میلیارد مترمکعب گاز شیرین را به خط سراسری تزریق کرده است.

وی ادامه داد: در پنج ماه امسال، ٧٧ میلیون بشکه میعانات گازی در سطح مجتمع تولید شده که از این میزان بیش از ٦٢ میلیون بشکه از طریق کشتی صادر و ١٦,١ میلیون بشکه نیز به پتروشیمی برزویه ارسال شده است.

به گفته‌ حسنی، در بازه‌ی زمانی یادشده، بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز شیرین به پتروشیمی پارس ارسال شده است.

وی با اشاره به اتان تولیدی مجتمع اعلام کرد: اتان تولیدی در پنج ماه امسال، ٨٨٧ تن بوده که به پتروشیمیهای جم، کاویان و مروارید ارسال شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 13 شهریور 95 ، کد مطلب: 95061308135: www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین