پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
قطعه یک رزن – ورقستان – سه راهی وفس به طول ۳ کیلومتر از سال ۹۷ شروع شده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی برخوردار و حدود ۱.۲ کیلومترآن نیز آماده آسفالت است. قطعه ۲ ویر - دمق به طول تقیبی ۷.۵ کیلومتر از سال ۹۸ مجددا برای اجرای زیرسازی و اجرای بیس و آسفالت با قراردادی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان آغاز شده است.

شعار سال: مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه فرماندار شهرستان رزن و معاون مهندسی و ساخت اداره کل از عملیات اجرایی کنارگذر و کریدور شمال استان بازدید و از نزدیک از روند اجرایی و پیشرفت این طرح بازدید به عمل آمد.
فرماندار شهرستان رزن در خصوص رفع مشکلات موجود و تملک پروژه‌ها مطالبی را بیان و اهمیت موضوع را مورد تاکید قرار داده و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز دستور پیگیری جهت رفع مشکلات اجرایی، تملک و تسریع در تکمیل این پروژه را صادر کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اهمیت پروژه‌های کنارگذر و کریدور شمال استان همدان که جزء پروژه‌های اولویت دار و سند راهبردی شهرستان رزن است، اعلام کرد: بازدید از روند اجرایی پروژه به منظور تکمیل و بهره برداری در سال جاری صورت گرفت.
داریوش حسینی در مورد مشخصات پروژه احداث بزرگراه تاکستان – رزن (کنارگذر رزن) گفت: قطعه یک به طول ۲.۹ کیلومتر است که از سال ۹۵ عملیات اجرایی آن مجددا شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی برخوردار و در مرحله آسفالت ریزی است.
وی در ادامه یادآور شد: قطعه دو این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر است که از سال ۹۶ عملیات اجرایی آن آغاز و هم اکنون ۳ کیلومتر آن در مرحله اتمام بیس و آماده آسفالت است. برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ تخصیص یافته است.
حسینی در مورد پروژه احداث باند دوم اصله - قروه - رزن (کریدور شمال استان) بیان کرد: قطعه یک رزن – ورقستان – سه راهی وفس به طول ۳ کیلومتر از سال ۹۷ شروع شده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی برخوردار و حدود ۱.۲ کیلومترآن نیز آماده آسفالت است. قطعه ۲ ویر - دمق به طول تقیبی ۷.۵ کیلومتر از سال ۹۸ مجددا برای اجرای زیرسازی و اجرای بیس و آسفالت با قراردادی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان آغاز شده است.
وی یادآور شد: قطعه پاینده – دمق نیز که در سال ۹۶ شروع شده تا اتمام عملیات زیرسازی با مبلغ حدود ۳ میلیارد تومان در دست اقدام است. در سال ۹۸ حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای قطعه پاینده – دمق تخصیص یافته است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پرتال حمل و نقل، کدخبر: ، تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1399، www.portalhamlonaghl.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین