پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
وزارت دادگستری سوریه از صدور حکم ممنوع الخروجی موقت برای پسردایی میلیاردر رئیس جمهوری این کشور خبر داد.
شعارسال: به نقل از پایگاه عربی زبان شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا، وزارت دادگستری سوریه شامگاه پنج شنبه به وقت محلی اعلام کرد که «رامی مخلوف»، رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار «سیریاتل» و پسردایی میلیاردر «بشار اسد»، رئیس جمهوری این کشور به صورت موقت ممنوع الخروج شده است.
 
بنا بر اعلام این وزارتخانه، حکم ممنوع الخروجی مخلوف ۵۰ ساله را دادگاه عدالت اداری سوریه صادر کرده چرا که به دنبال شکایت وزیر ارتباطات و فناوری و مدیرکل سازمان تنظیم ارتباطات و پست این کشور و با توجه به مدارک ارائه شده از سوی آنها، به این نتیجه رسیده که به احتمال زیاد وی بدهکار است.
 
دادگاه عدالت اداری سوریه در حکم خود تاکید کرده که رئیس هیئت مدیره شرکت سیریاتل به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در این کشور، تا زمان صدور حکم نهایی پرونده و یا پرداخت بدهی های خود، حق خروج از کشور را ندارد.
 
این در حالی است که وزارت دارایی سوریه نیز سه شنبه هفته جاری تصمیم به مصادره موقت دارایی مخلوف و همسر و فرزندانش تا زمان پرداخت بدهی های خود گرفته بود جایی که سازمان تنظیم ارتباطات و پست این کشور تاکید دارد که شرکت سیریاتل بیش از ۱۸۰ میلیون دلار به دولت بدهکار است و باید آن را پرداخت کند.
 
از سوی دیگر، «ایهاب مخلوف»، یکی از برادران رامی مخلوف و دیگر پسردایی رئیس جمهوری سوریه نیز به دلیل اختلاف با برادرش در رابطه با مدیریت شرکت سیریاتل، از منصب خود به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره شرکت استعفا داده و وفاداری خود به بشار اسد را بار دیگر مورد تاکید قرار داد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری شفقنا   ،تاریخ انتشار: 2  خرداد 1399،کدخبر:   946188،www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین