پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تشریح راه های ورود قاچاق به کشور گفت: برخی از کشورهای همسایه در حالی موجب ورود قاچاق به کشور ما می شوند که خود حامی قاچاقچیان هستند.
شعار سال: سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم به آتش کشیدن کالا‌های ممنوعه توقیف شده، در قشم با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید در مقابله با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و همچنین صید غیر قانونی ترال کوتاه نخواهیم آمد، گفت: در صورت کشف محموله قاچاق در خلیج‌فارس، ابتدا قاچاقچیان را از شناور خارج می‌کنیم و پس از طی مراحل قانونی، با حکم قضایی کالا‌های موجود در آن را به آتش می‌کشیم.
وی افزود: بر اساس شواهد مستند موجود، برخی از کشور‌های همسایه در ورود کالای قاچاق به کشور دخالت دارند و از قاچاقچیان حمایت می‌کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اقدامات این نیرو در مقابله با قاچاق ادامه داد: از سال ۹۸ تاکنون دریادلان نیروی دریایی سپاه ۲۳ فروند کشتی حمل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند که این شناور‌ها حامل بیش از ۲۳ میلیون لیتر گازوئیل بودند.
سردار تنگسیری همچنین با اشاره به ممنوعیت صید ترال و آسیب رساندن این اقدام به معیشت مردم، ماهیگیران محلی و محیط زیست افزود: در این مدت ۴۸ فروند کشتی صید ترال نیز توقیف و در بازرسی از آن‌ها بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ کیلوگرم ماهی کشف شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین طی یک سال اخیر بیش از ۲ تن مواد مخدر و ۱۰ هزار و ۶۰۰ قوطی مشروبات الکلی نیز کشف شده است.
وی با تاکید بر اینکه ورود کالا‌های قاچاق به کشور در شرایطی اتفاق می‌افتد که بسیاری از آن‌ها در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: با توجه به اینکه قاچاق کالا بلای جان تولیدات داخلی است و می‌تواند موجب تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری جوانان کشور شود، به صورت جدی و با قاطعیت و در هماهنگی کامل با نهاد‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، نظامی و مراجع قضایی، با موضوع قاچاق و قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، کد خبر: ۱۳۹۱۷۴۲، تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
مسئولان باید نسبت به قاچاق کالا خیلی با جدیت عمل کنند.قاچاق تولید داخل رو نابود می کنه و تولیدکننده داخلی رو با مشکلات زیادی روبرو میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین