پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
اخیرا در فضای مجازی در یکی از رسانه های خاص ادعاهای عجیب و غریبی در مورد دکتر مجتبی رضاخواه، از نمایندگان منتخب تهران ارائه شده است.فارغ از اینکه مواردی که برای اتهام به ایشان اشاره شده است،جرم نبوده و مستوجب عقوبتی هم نیستند، اما خوب معلوم است که گوینده این "اکاذیب"، در صدد تخریب این نماینده محترم مجلس شورای اسلامی بوده است. حالا انگیزه او چیست؟ شاید انتظارات سیاسی و جناحی همان رسانه خاص امنیتی باشد. باید منتظر بود و دید.
شعار سال: خوب به خاطر دارم که در سالهای ۱۳۵۶ تا ۱۳۵۸ (قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی)، یکی از اصلی ترین ایرادات برنده ما مذهبی ها علیه مارکسیست ها که در ان هنگام تا حدودی قوی و پرخاشگر هم بودند این بود که آنها معتقد بودند برای رسیدن به هدفی مقدس می توانند از هر وسیله ای استفاده کنند. در مقابل ما به پشتوانه آموزه های دینی استدلال می کردیم که هدف وسیله را توجیه نمی کند!

متاسفانه پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نسلی از نیروهای به ظاهر مذهبی و جوان تربیت شده اند که برای به ظاهر حفظ انقلاب (هدفی مقدس) هیچ اقدامی را نامشروع نمی دانند؛ غیبت، دروغ، تهمت، بهتان و افترا از اقل ابزار مورد استفاده این تازه به دوران رسیده های مدعی "ارزش" ها هستند.

اخیرا در فضای مجازی در یکی از رسانه های خاص ادعاهای عجیب و غریبی در مورد یکی از نمایندگان منتخب تهران ارائه شده است که برای مثال او همسرش متولد امریکاست (خوب باشد!!!!) و بعد مدعی شده اند او ۱۳ ملک در آمریکا خرید و فروش کرده است (خوب کرده باشد)!!! بعد مدعی شده اند او با نام جیمز پترسون شناخته می شده...

فارغ از اینکه موارد یاد شده فی نفسه جرم نبوده و مستوجب عقوبتی هم نیستند، اما به نیکی پیداست که گوینده با استفاده از این "اکاذیب" که از بیخ و بن صحت ندارند، در صدد تخریب این نماینده محترم مجلس شورای اسلامی بوده است. حالا انگیزه او چیست؟ شاید انتظارات سیاسی و جناحی همان رسانه خاص امنیتی باشد. باید منتظر بود و دید.

نگارنده از طریق فرزند ارشدم مختصر شناختی از دکتر رضاخواه دارم. او را فارغ از گرایشات سیاسی، فردی متدین و انقلابی و پاکدست می دانم. آنچه ادعا شده است کذب محض است زیرا پدر و مادر همسر نامبرده هرگز به آمریکا سفر نکرده اند تا فرزندشان در آنجا متولد شده باشد. الباقی تخریب ها و افتراها را نیز باید بر همین منوال سنجید. امید است مدیریت ارشد آن رسانه و به ویژه نهاد مقدسی که رسانه به او وابسته است، ماکیاولیسم را در رسانه ممنوع اعلام کنند.

بهزاد قره یاضی
پژوهشگر و مدرس دانشگاه
 
 
برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین