پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به‌عنوان دغدغه اصلی مجلس تقویت محور اقتصاد و معیشت مردم باید در دستور کار قرار گیرد.
شعار سال: علی نیکزاد در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همواره در بیانات خود بر خدمت صادقانه به مردم تأکید کردند مجلس باید از ابتدا بر همین پایه استوار باشد.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های دقیق به فکر معیشت مستضعفین و زاغه‌نشینان جامعه باشیم.

نیکزاد با تأکید بر بهبود فوری معیشت مردم تصریح کرد: تکلیف مجلس امروز این است که با خدمت صادقانه و کار کارشناسانه بهبود فوری معیشت صاحبان اصلی انقلاب را در دستور کار داشته باشد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت از اقشار ضعیف جامعه بیان کرد: امروز به‌عنوان دغدغه‌ اصلی مجلس تقویت محور اقتصاد و معیشت مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید با بررسی تخصصی و کارشناسی برنامه‌ها، طرح و پروژه‌های دولت در راستای حل مشکلات معیشتی و رونق اقتصاد گام‌های اساسی برداشته شود.

دولت باید به وعده خود نسبت به تکمیل راه‌آهن اردبیل ــ میانه عمل کند
نیکزاد ‌گفت: طی نشستی که ‌با مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشتیم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بزرگ راه‌آهن اردبیل ــ میانه تأکید کردیم که باید در اولویت دولت قرار داشته باشد.

وی با اشاره به مطالبات مردم استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم سطح استان برای تردد با مشکلات عدیده در بحث محورهای مواصلاتی مواجه هستند باید برای توسعه جاده‌ها و راه‌های مناطق مختلف استان اردبیل تدابیری اندیشیده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1399، کد خبر: 2277817، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین