پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
ارتش پاکستان دو نهاد بین المللی و بین الدولی یعنی FATF و صندوق بین المللی پول را به عنوان «دشمنان خارجی» پاکستان و «تهدیدات مستقیم علیه امنیت ملی» این کشور شناسایی کرده است.

شعار سال: هر ساله ارتش پاکستان، کتابچه راهنمایی تحت عنوان «کتاب سبز» منتشر می­کند که جایگاه مهم و راهبردی در این کشور دارد.

اخیرا کتاب سبز سال ۲۰۲۰ از سوی ارتش این کشور منتشر شده است. در صفحه ۳۳ از این کتابچه راهنما، دو نهاد بین المللی و بین الدولی یعنی گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و صندوق بین المللی پول (IMF) به عنوان «دشمنان خارجی» پاکستان و «تهدیدات مستقیم علیه امنیت ملی» این کشور شناسایی شده اند.

در این بخش از سند مذکور، ارتش پاکستان اعلام کرده است: «کشور‌های متخاصم و دارای قدرت سیاسی قوی، پاکستان را از طریق ساختار‌هایی مانند FATF تحت فشار قرار می‌دهند، که موجب نامساعد شدن محیط محلی برای سرمایه گذاری‌های بین‌­المللی می‌شود».

 FATF در چند سال اخیر پاکستان را در لیست خاکستری قرار داده و این کشور را به اعمال اقدامات مقابله­ای تهدید کرده است.

از سوی دیگر، صندوق بین المللی پول هم این کشور را برای دادن وام، تحت فشار قرار داده و شرایط سختی را بر آن تحمیل کرده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار 16 خرداد    99، کد خبر:    409884، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین