پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
پویا محمودیان از تلاش برای ایجاد مهاجرت معکوس بواسطه توسعه صنایع دستی در روستا‌ها خبر داد.

شعار سال: پویا محمودیان، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: صنایع دستی گنج پنهان ایران زمین است و شاغلین این عرصه همان کسانی هستند که ایران را به رتبه سوم تولید صنایع دستی در جهان رساندند.

اوافزود: روز گذشته دیداری با معاون اول رئیس جمهوری داشتیم و مصوبات خوبی در این جلسه حاصل شد. به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از هنرمندان این عرصه تقدیر می شود و چندین طرح در استان های مختلف افتتاح خواهد شد.

محمودیان تصریح کرد: تولید، آموزش و فروش از مهم ترین عرصه های صنایع دستی است که در دستور کار ما نیز قرار گرفته است. کرونا ضربه بدی به عرصه صنایع دستی وارد کرد اما از همان ابتدا صنایع دستی جز 13 عرصه ای بود که دولت از آن ها حمایت کرد.

او افزود: از زنان سرپرست خانوار که در حوزه صنایع دستی فعالیت می کنند نیز حمایت خواهد شد و طرح هایی در این خصوص داریم همچنین به دنبال ایجاد مهاجرت معکوس بواسطه توسعه صنایع دستی در روستاها هستیم.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین