پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
فرماندار گیلانغرب بیان اینکه 40 درصد از مدارس سطح این شهرستان فرسوده و نیازمند بهسازی اند گفت: 18 مدرسه روستایی همچنان در کانکس مستقر هستند که امیدواریم این مشکل با تامین اعتبار لازم مرتفع گردد.

شعار سال: کرم محمدی در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان گیلانغرب از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز خانه معلم این شهرستان خبرداد.

وی در خصوص گاز رسانی به مدارس افزود: 12 مدرسه در شهر گیلانغرب به گاز مایع شهری متصل شده اند و 50 مدرسه نیز برای فصل زمستان به بخاری تابشی با سوخت انرژی برق مجهز شده اند ضمن اینکه حدود 100 هزار لیتر سوخت نفت سفید و نفت گاز دیگر مدارس شهرستان تامین شده است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه 40 درصد از مدارس سطح این شهرستان فرسوده شده و نیازمند بهسازی هستند گفت: 18 مدرسه روستایی همچنان در کانکس مستقر هستند که امیدواریم در سفر آتی دولت این مشکل با تامین اعتبار لازم مرتفع گردد چرا که هرآنچه از موفقیت ها در زمینه های مختلف کسب میگردد از وجود نشاط در آموزش و پرورش است.

مجتبی چراغیان مدیر اداره اموزش وپرورش شهرستان گیلانغرب هم با بیان اینکه پیشرفت و توسعه و تعالی هر کشوری نتیجه تصمیمات درست در حوزه آموزش و پرورش است خواستار توجه بیشتر مسولین به رفع معضلات این حوزه بویژه در نقاط محروم روستایی گردید.

در این جلسه مقرر شد مکان اداری آموزش و پرورش شهرستان با توجه به فرسودگی محل استقرار فعلی به ساختمان هنرستان شهید چمران منتقل گردد. انشعاب گاز مایع دیگر مدارس مستقل،مرمت و بهسازی مدارس مشک دار روستایی با کمک دهیاریها و سامان دهی مشارکت های داوطلبانه مردمیبا هماهنگی انجمن های اولیا و مربیان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مرصاد، تاریخ انتشار: 17 آبان 1394، کد مطلب: 247970:www. mersadnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین