پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ادامه برخورد با خانه‌های مجردی خبر داد. مردم به شدت از وجود این خانه‌های مجردی گلایه می‌کردند و عنوان می‌شد افراد ساکن در این خانه‌ها بواسطه اعتیادی که دارند برای آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند.
شعار سال: در ماه‌های پایانی سال ۹۸ و در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی در سطح شهر تهران، خانه‌هایی که محل ارتکاب اعمال مجرمانه شده بود با دستور مقام قضایی پلمپ شد. پاکسازی ۹۲ باب خانه در حوالی میدان امام حسین (ع) و دستگیری ۱۷۴ معتاد، ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق نیز در این طرح رقم خورد. پاکسازی این معابر درخواست و مطالبه مردمی بوده است، زیرا این خانه‌های مجردی به عامل ناامنی برای محلات تبدیل شده است.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در این خصوص گفت: اراده پلیس این است که با خانه‌های مجردی که برای محلات مزاحمت ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

او افزود: این طرح در اواخر سال گذشته در حوالی میدان امام حسین (ع) به واسطه تماس‌های گسترده شهروندان ساکن در آن محله به اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص گلایه مردم از این خانه‌ها اظهار کرد: مردم به شدت از وجود این خانه‌های مجردی گلایه می‌کردند و عنوان می‌شد افراد ساکن در این خانه‌ها بواسطه اعتیادی که دارند برای آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، کد خبر:۱۰۱۵۳۸۷، تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین