پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مدیر عامل کارگزاری بانک آینده گفت: در امروز و فردا سهام عدالت متقاضیان را می‌فروشیم و پول آینده را تا پایان هفته جاری به حساب مشتریان واریز می‌کنیم.
شعار سال :‌سهامداران سهام عدالت در روز‌های ششم تا ۱۳ خرداد ماه فرصت داشتند تا با مراجعه به شعب بانکی فرم فروش ۳۰ درصد از سهام خود را امضا کنند.
امروز هفتم تیر ماه است و یک ماه از آغاز فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها می‌گذرد، اما بسیاری از سهامداران نسبت به عدم واریز پول سهام خود از سوی بانک‌ها گله‌مند هستند؛ یکی از این بانک‌ها، بانک آینده است.
در این خصوص احمد اشتیاقی، مدیر عامل کارگزاری بانک آینده گفت: ما تمام درخواست‌های فروش سهام عدالت که به سامانه ما داده شده است جمع‌آوری کردیم و برای شرکت سپرده‌گذاری ارسال کردیم و منتظریم که لیست فروش برای ما ارسال شود، زیرا باید به ما اجازه فروش سهام عدالت از سوی از سوی شرکت سپرده‌گذاری داده شود.
وی افزود: ما هنوز سهام عدالت را نفروخته‌ایم، طبق آخرین پیگیری ما این لیست در حال ارسال برای ما است ما نیز ظرف چند روز آینده سهام عدالت مشتریان را میفروشیم و اگر شماره شبا این افراد مشکل نداشته باشد پول آن را تا پایان هفته به حسابشان واریز می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز ، تاریخ انتشار:8 تیر 1399، کد خبر: 458951 tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین