پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
در سازمان حمایت پرونده از طریق سامانه یکپارچه به سازمان تعزیرات ارسال می‌شود و از پایان این ماه استان‌ها نیز حتما از طریق سامانه پرونده‌های خود را ارسال خواهند کرد.
شعار سال:رئیس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از راه‌اندازی سامانه یکپارچه ارسال پرونده‌ها به سازمان تعزیرات خبر داد و تاکید کرد از اول مردادماه به هیچ وجه تعزیرات پرونده‌های فیزیکی را پذیرش نخواهد کرد.
 
*** ارسال پرونده‌های دستی به تعزیرات ممنوع شد
 
عباس تابش با اشاره به ارسال پرونده‌های گران فروشی به سازمان تعزیرات، اظهار داشت:

از هفته جاری ارائه پرونده به صورت دستی و سنتی را ممنوع اعلام کردیم.

در سازمان حمایت پرونده از طریق سامانه یکپارچه به سازمان تعزیرات ارسال می‌شود و از پایان این ماه استان‌ها نیز حتما از طریق سامانه پرونده‌های خود را ارسال خواهند کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد:

در جلسه‌ای که با ریاست سازمان تعزیرات حکومتی داشتیم، توافق شد که از اول مردادماه به هیچ وجه پرونده‌های فیزیکی را پذیرش نکنند و پرونده‌ها فقط از طریق سیستمی ارسال شود.
 
*** اهداف طرح
 
تابش در خصوص هدف اصلی این طرح، گفت:

بزرگترین پیغام سامانه‌ای شدن به بدنه اصناف این است که از این به بعد می‌توانیم رصد کنیم، یک واحد صنفی در طول سال چند تخلف داشته است و بر اساس آن، شاهد پلمپ شدن واحدهای متخلف خواهیم بود.

بعضی مواقع در بازرسی از سطح شهر، مردم این موضوع را از بازرسین ما مطالبه می‌کردند و آن را به عنوان یک نقص مطرح می‌کردند که با این کار، این مشکل برطرف خواهد شد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری صنایع    ،تاریخ انتشار:  8 تیر 1399،کدخبر:   187007، www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین