پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
هفت تیرماه ، سالروز بمباران وحشیانه سردشت توسط جلاد بعثی بود. هزاران شهروند بی گناه از کودک تا بزرگسال و پیر، بشکلی متاثر کننده کشته و زخمی شدند. دردی که قابل بازگو کردن نیست. از مدیران استان می پرسیم که ایا به قدر و قیمت فداکاری های شهروندان این شهر، به آنها خدمت می شود؟پاسخ با خود مدیران عزیز استان. ان شاالله که وجدانتان بیدار است.

شعار سال : هفت تیرماه ، سالروز بمباران وحشیانه سردشت توسط جلاد بعثی بود. هزاران شهروند بی گناه از کودک تا بزرگسال و پیر، بشکلی متاثر کننده کشته (خفه) یا مصدوم شدند. دردی که قابل بازگو کردن نیست. مهیب‌ترین حمله شیمیایی و اتمی تاریخ پس از هیروشیما با صد و ده کشته و بیش از هشت‌هزار آسیب‌دیده از سوی رژیم بعث عراق. جانبازان مظلوم شیمیایی سردشت هنوز هم بغض‌های فروخفته در گلو دارند و تنها خلوتگاهی که بعضا در آن سعی در آرام کردن خود دارند، مزار شهیدان شان است.
از مدیران محترم استان می پرسیم که ایا به قدر و قیمت فداکاری های شهروندان این شهر، به آنها خدمت می شود؟پاسخ با خود مدیران عزیز استان و وجدان شان .

کدام سخت تر است: بریدن نفس با بمب شیمیایی دشمن یا کم کاری مدیر خودی

تعداد بازدید : 9

 

اختصاصی - پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین