پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری در مورد خوی وحشیانه آمریکا توصیحاتی را ارائه کرد.
شعار سال: دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری با انتقاد از برخی اظهارات دال بر متمدن بودن آمریکا، نوشت: امروزه آمریکا ماهیت جنایتکارانه خود را برملا کرده است، گرچه این مساله به هیچ وجه عجیب نبوده و تاریخ آمریکا بیانگر همین نکته است.

چگونگی اشغال آمریکا توسط افراطی‌ها
حجت الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» به سه مرحله مهم در تاریخ آمریکا اشاره کرد و افزود: در مرحله اول افرادی با چهره سفید، اما قلب‌هایی سیاه، از تمام کشور‌های اروپایی گرد هم آمدند تا کشور سرخ‌پوستان دل‌پاک را اشغال کنند و علاوه بر کشتار آن‌ها، انواع ویروس‌ها و بیماری‌ها را در میان‌شان شیوع دهند.
وی افزوده است: در نتیجه این اقدامات، از ساکنان اصلی آمریکا تنها ۱۰ درصد به جا ماندند. پس از آن بود که نیاز به برده‌داری را احساس کردند و لذا میلیون‌ها سیه‌چرده صلح‌طلب و سلیم النفس از کوچک و بزرگ را به اسارات گرفته و به بردگی خود درآوردند.
فرمانده عالی رتبه مقاومت عراق در جمع‌بندی مرحله اول از تاریخ آمریکا آورده است: در نهایت اختلاف و دودستگی بین سفیدپوستان موجب شد که هر یک، بخشی از این سیاه‌پوستان را به عنوان نیرو‌های جنگی به کار گرفته و با وعده آزادی، آن‌ها را فریب دهند. این نزاع زمانی به پایان رسید که آمریکا به ماهیت وحشی‌گرانه خود بازگشت.

پیام نسل کشی در هیروشیما و ناکازاکی چه بود؟
شیخ اکرم الکعبی مرحله دوم تاریخ آمریکا را در جدایی عناصر رادیکال از قاره پیر (اروپا) برجسته دانست و نوشت: آن‌ها در این دوره درصدد دستیابی به سلاح‌های نابودگر و کشنده برآمدند و از آن برای نسل‌کشی ملت‌ها در هیروشیما و ناکازاکی استفاده کردند.
وی هدف آمریکا از این نسل کشی در ژاپن را ارسال پیام مبنی بر عدم اغماض در برخورد با دشمنان برشمرده و خاطرنشان کرده است: هدف اصلی، تثبیت آمریکا به عنوان تنها حاکم جهان و لزوم تبعیت همگان از این کشور بود.

کارکرد سازمان ملل برای آمریکا چیست؟
دبیرکل نُجَباء در تشریح نقطه‌عطف سوم تاریخ جنایتکارانه آمریکا آورده است: این رژیم با هدف مشروعیت بخشیدن به جنایت‌هایش به تاسیس سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی اقدام ورزید؛ سازمان‌هایی که به منزله حیاط‌خلوت واشنگتن بودند.
شیخ اکرم الکعبی در پایان تصریح کرده است: آمریکا این‌چنین با سوءاستفاده از ظرفیت‌های یادشده به اشغال کشور‌ها و نابودی و سرقت ثروت‌شان به نام آزادی و دموکراسی مبادرت می‌ورزد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۷۲۳۵۶، www.bultannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین