پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: چرا نمایندگان کار‌های عبث و فرار روبه‌جلو انجام می‌دهند، مگر دولت بدون اجازه و نظارت مجلس کاری انجام داده است؟ با نامه به رئیس‌جمهور، توپ را به زمین دولت می‌اندازند.
شعار سال: «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی»، نماینده مردم رشت در مجلس دهم، درباره برخی از اقدامات شعاری نمایندگان مجلس یازدهم گفت: من از ته دل دعا می‌کنم نمایندگان مجلس موفق شوند چراکه مردم راحت خواهند شد. اگر حرفی می‌زنیم دل‌مان می‌سوزد نیت نداریم که نمایندگان مجلس یازدهم را مورد هجمه قرار دهیم. بار‌ها گفته‌ام که خیلی زود دیر می‌شود، یعنی این چهار سال به‌زودی تمام می‌شود و هنوز نمایندگان در فاز شعار‌های انتخاباتی هستند. تاریخ اعتبار نقد‌ها و بر سر مجلس دهم و دولت زدن‌ها شش ماه است. بعد از شش ماه باید گزارش عملکرد بدهند. این نمایندگان می‌گفتند مجلس دهم بی‌عرضه است دلار بالا می‌رود، الآن دلار بالا رفته کی بی‌عرضه است؟

این نماینده مجلس بابیان اینکه قالیباف باید مجلس را جمع کند، اظهار کرد: کار خوبی که لاریجانی می‌کرد این بود که جلسه غیرعلنی می‌گذاشت و با نماینده‌ها حرف می‌زد. قالیباف اگر فقط بخواهد برای خودش محبوبیت ایجاد کند که در دوره‌های بعدی رأی بیاورد، رئیس مجلس موفقی نخواهد بود.

این نماینده مجلس دهم درباره احضار وزرا در مجلس بیان کرد: وزیر را بدون برنامه و بدون کار کارشناسی به مجلس می‌آورند، وزیر و نمایندگان سخنرانی می‌کنند، همه به هم توهین می‌کنند و از موضوعات بی‌ربط حرف می‌زنند، یا نمی‌دانند که کار وزیر کشور چیست یا می‌دانند و می‌خواهند مورد هجمه قرار دهند. هیچ وزیری نباید در مجلس حاضر شود مگر اینکه در یک کمیسیون تخصصی با دستور کار مشخص، بر روی دغدغه نمایندگان کار کارشناسی کنند و بعد تکلیف، وزیر را مشخص کنند و به وزیر زمان بدهند تا بتوانند سر موعد از او کار را بخواهند. جلسات درد دلی راه به‌جایی نمی‌برد.

ایمن‌آبادی بابیان اینکه مجلس ایران مجلس مشورتی نیست بلکه قانون‌گذار و ریل‌گذار است، عنوان کرد: چرا نمایندگان کار‌های عبث و فرار روبه‌جلو انجام می‌دهند؟ مردم مجلس را خوب می‌شناسند، نامه به رئیس‌جمهور می‌نویسند که فرار روبه‌جلو کنند؟ می‌خواهند توپ را در زمین دولت بکارند. دولت کدام کار را بدون مجوز مجلس می‌تواند انجام دهد؟ به‌جای این نامه‌نگاری‌ها بهتر است بگویند دولت کدام کار را بدون اجازه و نظارت مجلس انجام داده است؟ چرا از کشور وقت می‌گیرند؟

رئیس فراکسیون ولایی در مجلس دهم بر نقش رئیس مجلس تأکید کرد و گفت: قالیباف باید مجلس را کنترل کند. فراکسیون حمایت از عدس و سیر چقدر ضرورت دارد؟ قالیباف باید وقت بیشتری بر اداره مجلس بگذارد. در آئین‌نامه‌ای که برای کمیسیون‌ها تنظیم کرده بودیم این‌طور نبود کسی‌که دکتری الهیات دارد بتواند رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شود یا شش عزیز روحانی به کمیسیون کشاورزی بروند. ای‌کاش قالیباف در آئین‌نامه دست نمی‌برد و پنج بند را اضافه نمی‌کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۱۰۲۵۳۹۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
تا زمانی که انگشت اشاره را به سمت دیگری بگیریم همین اوضاع است .این دولت تمام مشکلات رابه گردن دولت قبل می اندازد و دولت بعد به گردن دولت فعلی و همینطور در مجلس.یک نیروی جهادی و دلسوز لازم هست تا بجای این جناحی گری ها به مشکلات مردم بپردازند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
نعره و فریاد و بی ادبی بخاطر درد مردم نیست میخواد خودش را به بالادستی های قبیله ی سیاسی بازیهایش ثابت کند !!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین