پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک از افزایش نرخ شیرخشک خبر داد و گفت: با توافق سازمان حمایت و سازمان غذا و دارو نرخ شیرخشک حدود ۱۱ درصد افزایش یافت.

شعار سال : رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک درباره وضعیت تولید شیرخشک گفت: متاسفانه هنوز بانک مرکزی ارزی را به تولیدکنندگان شیرخشک تخصیص نداده است. چنانچه این رویه به همین منوال ادامه پیدا کند قطعا با بحران کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها مواجه می‌شویم. مدیران سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و وزارت صمت هنوز درباره حذف رسمی ارز دولتی از شیرخشک به جمع‌بندی نرسیده‌اند. این در حالی است که از ابتدای اسفند ماه ارز دولتی به صنعت شیرخشک تعلق نگرفته است.

هانی تحویل‌زاده افزود: به نظر می‌رسد با حذف ارز دولتی از صنعت شیرخشک مدیران از اصلاح قیمت‌ها ترس دارند. به همین دلیل، مدیران غذا و دارو و بانک مرکزی حاضر نیستند که رسما اعلام کنند که ارز دولتی از صنعت شیرخشک قطع شده است.

او همچنین از افزایش نرخ شیرخشک خبر داد و گفت: با توافق سازمان حمایت و سازمان غذا و دارو نرخ شیرخشک حدود ۱۱ درصد افزایش یافت. البته موجودی قدیم داروخانه‌ها باید صفر شود تا محصولات با قیمت‌های جدید به داروخانه‌ها عرضه شود.

تحویل‌زاده اظهار کرد: با اعمال افزایش ۱۱ درصدی، متوسط نرخ شیرخشک در داروخانه‌ها بین ۲۸ تا ۳۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار ۱۹ تیر ۹۹، کد خبر: ۱۰۹۳۳۲، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین