پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع یکی از وظایف کمیسیون قضایی پس از شکل گیری و برنامه‌های ابلاغی، برخورد با دانه درشت‌هاست.
شعار سال: «سیدمحمد موحد»، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره برنامه‌های کمیسیون قضایی گفت: هنوز کمیسیون شکل نگرفته و بعد از شکل‌گیری، سیاست‌ها و برنامه‌های آن ابلاغ می‌شود، اما به طور قطع یکی از وظایف کمیسیون قضایی، برخورد با دانه درشت‌هاست. در حققیت یکی از راه‌های برون رفت مملکت از سختی و مشکلات رفتن به سمت برخورد با کسانی است که چه تحت عنوان دانه درشت و چه در شکل‌های دیگری، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و دلسرد می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم کمافی‌السابق ارتباط بین نظام، مردم و انقلاب مانند همیشه باشد، باید به سمتی برویم که مردم احساس کنند قانون برای همه است و اینگونه نیست که عده‌ای احساس کنند، در چتر خاصی قرار دارند. همچنین قرار نیست کسی قدرت و توان ورود به حوزه مردم را نداشته باشد چراکه همه در مقابل قانون یکسان هستند و باید به عنوان یک وظیفه به آن توجه شود.

موحد ضمن تاکید بر اینکه طرح برخورد با دانه درشت‎ها در راستای شعار فسادستیزی است، تصریح کرد: مبارزه با فساد یک تکلیف است و باید به عنوان یک تکلیف به آن توجه شود؛ در واقع باید به گونه‌ای به این تکلیف عمل کنیم که آثارش در جامعه برای مردم و نظام مشخص شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۱۰۳۲۱۹۴، www. borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
یه جایی باید جلوی این فسادها گرفته بشه که دیگه کسی نتونه از مقام و موقعیت سوء استفاده کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین