پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله لبنان می‌تواند سکو‌های گازی این رژیم را در دریای مدیترانه هدف قرار دهد.
شعار سال: روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم به نقل از «گیل اگنسکی» فرمانده پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در حیفا نوشت: حزب الله لبنان می‌تواند سکوهای استخراج گاز اسرائیل در دریای مدیترانه را هدف قرار دهد.

وی اذعان کرد: حزب الله لبنان توان نظامی خود را ارتقا داده و می‌تواند در هر درگیری نظامی در آینده این کار را انجام دهد.

این فرمانده صهیونیست گفت: ما در نیروی دریایی در مقابل حزب الله با دو چالش رو به رو هستیم. نخست تهدیدات روی آب و دوم تهدیدات زیر آب. سناریوهای پیچیده‌ای در این خصوص وجود دارد.

وی به حمله حزب الله به ناو جنگی اسرائیلی در جنگ سال ۲۰۰۶ در ۱۶ کیلومتری سواحل بیروت و به هلاکت رسیدن چهار نظامی صهیونیست اشاره کرد.

پیش از این نیز فرماندهان و ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی حزب الله لبنان به ویژه قدرت موشکی این حزب اذعان کرده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1399، کد خبر: 4981898،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین