پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
رئیس جامعه هتل‌داران کشور با اشاره به اینکه در مورد قرنطینه اجباری مسافران خارجی به کشور در برخی از هتل‌ها ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته‌ایم، گفت: مراجعه مسافران به هتل‌های مازندران و گیلان کمتر از ۱۵ درصد است.
شعار سال: جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتل‌داران کشور درباره ظرفیت هتل‌ها در استان‌های شمالی کشور اظهار داشت: علیرغم اینکه برخی مسؤولین اعلام کرده‌اند که ظرفیت هتل‌ها در استان مازندران و گیلان مملو از جمعیت است ولی آمارهای ما کاملاً متفاوت بوده و این موضوع را تأیید نمی‌کند.

وی گفت:‌با وجود تخفیف‌های ۵۰ تا ۶۰ درصدی در حال حاضر میانگین مراجعه به هتل‌های مازندران و گیلان کمتر از ۱۵ درصد و در سایر هتل‌های کشور کمتر از ۵ درصد است.

رئیس جامعه هتل‌داران کشور ادامه داد: مسافرانی که در حال حاضر با وجود شیوع کرونا به استان‌های ساحلی در شمال کشور سفر کرده‌اند اکثراً دارای ویلاهای شخصی هستند و یا به جای هتل به ویلاهای روستایی مراجعه می‌کنند و گمان می‌کنند از طریق این نوع اقامت مبتلا به کرونا نمی‌شوند.

حمزه‌زاده با اشاره به اینکه دولت صنعت هتل‌داری و گردشگری را در شرایط کرونا فراموش کرده است، گفت: دولت مدتی پیش اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا تسهیلاتی را برای هتل‌داران در نظر می‌گیرد که ما بارها اعلام کرده‌ایم این تسهیلات به هیچ عنوان به کار هتل‌داران نمی‌آید اعتراض‌هایی هم داشته‌ایم ولی مؤثر واقع نشده است.

وی گفت: جلساتی نیز نمایندگان هتل‌داران با رئیس‌جمهور و وزیر مربوطه داشته‌اند و همچنان خواستار این مسأله هستیم که مشکلات فعالین گردشگری به فراموشی سپرده نشود.

رئیس جامعه هتل‌داران کشور در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود مسافران خارجی در صورت سفر به کشور ۱۴ روز باید در برخی از هتل‌ها قرنطینه شوند، گفت:‌در حال حاضر مسافر خارجی در کشور نداریم و حتی از کشورهای همسایه هم در حال حاضر به دلیل کرونا به ایران سفر نمی‌کنند. البته موارد محدودی ورود مسافر خارجی گزارش شده که این افراد احتمالا خودشان محل اقامت در کشور دارند.

حمزه‌زاده گفت: در مورد ۱۴ روز قرنطینه اجباری مسافران خارجی در برخی از هتل‌ها هیچگونه ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا به جامعه هتل‌داران نشده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1399، کد خبر:  1414491،‌www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین