پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۹۱۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
دولت تونس ۱۲ حزب این کشور را به دلیل عدم ارائه گزارش‌های مالی و اعلام نحوه تامین منابع مالی خود به دفتر نخست‌وزیری این کشور رسماً منحل کرد.
  شعار سال:دولت تونس ۱۲ حزب این کشور را به دلیل عدم ارائه گزارش‌های مالی و اعلام نحوه تامین منابع مالی خود به دفتر نخست‌وزیری این کشور رسماً منحل کرد.
 
 رسانه‌های تونسی اعلام کردند ۱۲ حزب ثبت‌شده در این کشور پس از استنکاف از ارائه صورت‌های مالی، با وجود اعطای فرجه یک‌ماهه به این احزاب، منحل شدند.
 
وزارت حقوق بشر تونس که متصدی پیگیری این امر است تاکید کرد: ابلاغیه‌هایی به ۱۹۰ حزب سیاسی فعال در کشور در این زمینه ارسال شد و تنها این ۱۲ حزب نتوانستند اطلاعات مربوط به صورت مالی یک ساله خود را به دولت ارائه کنند.
 
این وزارت همچنین خبر داد: علیه ۴۳۵ جمعیت و موسسه که در زمینه حمایت مالی از تروریسم فعالیت کرده‌اند و نیز ۴۲ جمعیت به اتهام پولشویی اقامه دعوی شده است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   پایگاه خبری اعتمادآنلاین   ،تاریخ انتشار:   9 مرداد 1399،کدخبر:  422923،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین