پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
چند واحد سازمان ملل با همکاری برخی مراکز دانشگاهی شناخته شده جهان مجموعه ای را فراهم آورند که قوانین و سیاست گذاریهای 190 کشور جهان در حوزه مدیریت کرونا و میزان رعایت حقوق مردم را گردآوری نموده و در دسترس عموم مخاطبان قرار داده است. این منظومه اطلاعات و داده های حقوقی برای عموم سیاست گذاران، مجریان و پژوهشگران مفید و قابل استفاده است.
  شعار سال:  آشنائی با قوانین و سیاستگذاری کشورهای مختلف در زمینه قوانین حمایتی، حفاظتی و توسعه ای مقابله با کرونا، همچنین وضعیت مشارکت و رعایت حقوق شهروندان در این خصوص، می تواند با نوعی رویکرد طبیقی، بستر را برای اشتراک دانش و استفاده از آموزه های قابل انطباق و مورد نیاز، فراهم سازد.

بر این قاعده، چندین سازمان دارای وظیفه مندی جهانی و نهاد تخصصی، اقدام به همکاری منجر به راه اندازی پایگاه داده ایی در این حوزه نموده اند. کلیه کارشناسان ، پژوهشگران، برنامه ریزان، سیاستگذاران، مدیران، قانونگذاران و ..... ، می توانند متناسب با نوع نیاز، از این مجموعه استفاده نمایند. آدرس دسترسی به این پایگاه بشرح زیر است :
 
پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین