پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
وزارت امور خارجه روسیه تحریم‌های سایبری اتحادیه اروپا علیه ساختار‌های این کشور را مبتنی بر بهانه‌های غیرقابل اثبات دانست.
شعار سال: وزارت امور خارجه روسیه اعلام داشت که تحریم‌های سایبری اتحادیه اروپا علیه ساختار‌های روسیه، چین و کره شمالی مبتنی بر بهانه‌های غیرقابل اثبات و دور از ذهن بوده و این اقدامات بی پاسخ نخواهند ماند.

در بیانیه‌ای که در وب سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده، آمده است: تصمیم شورای اتحادیه اروپا در تاریخ ۳۰ ژوئیه مبنی بر اتخاذ تصمیم برای اعمال اقدامات محدود کننده یکجانبه علیه شماری از شهروندان و ساختار‌های روسیه و همچنین چین و کره شمالی موجب حیرت و تاسف است. بار دیگر، همه چیز بدون اثبات و به بهانه دخالت در برخی از حوادث سایبری که در گذشته رقم خورده است، انجام شد. دلیل منطقی سیاسی این اقدام آشکار است.

شورای اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد که در مورد اعمال اقدامات محدود کننده فردی علیه شهروندان و ساختار‌های روسیه، چین و کره شمالی برای حملات سایبری که اتحادیه اروپا و کشور‌های عضو را تهدید می‌کنند توافق کرده است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است که مسکو آماده پاسخگویی به اقدامات محدود کننده اعمالی است و مطمئناً عمل غیر دوستانه اتحادیه اروپا بی پاسخ نخواهد ماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اسپوتنیک، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1399، کد خبر: 202007316757005،  www.ir.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین