پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی محمد نوری امیری را به عنوان معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو منصوب کرد.

شعار سال: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی محمد نوری امیری را به عنوان معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو منصوب کرد.

 

 انتصاب معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو 

امیر بیات در این حکم بر راهبری،‌ نظارت و توانمندسازی بنگاه‌های صنعتی تحت مدیریت،‌ اجرای طرح های مهم سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته تاکید نموده است.

نوسازی و بهسازی بنگاه های اقتصادی در ابعاد مختلف، برگزاری مجامع و ارزیابی عملکرد شرکت ها، فراهم‌سازی ملزومات ارتقا بهره‌وری طرح‌ها و پروژه‌ها از دیگر موارد ابلاغی رییس ایدرو در این حکم است.
معاون وزیر صمت همچنین مشارکت با صاحبان فناوری، سرمایه‌گذاران و شرکای استراتژیک برای توانمندسازی بنگاه‌ها را خواستار شده است.
 
 

سوابق اجرایی

 
 محمد نوری امیری پیش از این همین مسئولیت را در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران عهده دار بوده است.
همچنین در کارنامه این مدرس دانشگاه سوابق اجرایی دیگری چون معاونت برنامه‌‌ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ‌مدیر کلی بودجه و امور مجامع وزارت صمت، مدیر کلی آموزش و پژوهش وزارت صنعت، معدن و تجارت و  همچنین معاونت توسعه مدیریت سازمان محیط زیست ایران به چشم می‌خورد.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، به تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۹۶۸۶۱، sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین