پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۲۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
نماینده مجلس یازدهم گفت: نمایندگان مجلس قطعا باید در اصلاح نظام مالیاتی، فعالیت رقبای بخش تولید که همان سوداگران هستند را محدود کند و با این اقدام بخش‌های تولیدی کشور و به تبع آن اقتصاد کشور بهبود خواهد یافت.
شعار سال: حسن نوروزی با اشاره به ضرورت نوسازی نظام مالیاتی کشور برای تحقق بسته اقتصاد مردمی، گفت: قطعا برای تحول اقتصادی در کشور نیازمند اصلاح ساختار مالیاتی در کشور هستیم، این اصلاح ساختار باید در راستای تقویت بخش‌های تولیدی و تضعیف دلال بازی و سوداگری در کشور باشد.

همگان باید مالیات پرداخت کنند؛ اما معقول و به اندازه
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا نظام مالیاتی باید به گونه‌ای اصلاح و اجرایی شود که همگان مالیات بدهند، اما معقول و به اندازه؛ اما در شرایط کنونی شاهدیم که بسیاری از افراد با درآمد‌های بسیار کلان از پرداخت مالیات فرار می‌کنند، اما کارگران و کارمندان مالیات پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس قطعا باید در اصلاح نظام مالیاتی، فعالیت رقبای بخش تولید که همان سوداگران هستند را محدود کند و با این اقدام بخش‌های تولیدی کشور و به تبع آن اقتصاد کشور بهبود خواهد یافت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: به نظر من سیستم مالیاتی کشور باید از واردکنندگانی که برای واردات ارز دولتی دریافت می‌کنند، اما پس از وارد کردن کالا، آن را با چندین برابر قیمت به فروش می‌رسانند نیز مالیات سنگین اخذ کند. دریافت مالیات از پزشکان، وکلا و مشاغلی که درآمد‌های بسیار زیادی دارند نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

برای تقویت بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور باید از تولید مالیات اخذ نشود
نوروزی گفت: قطعا برای تقویت بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور یا باید از تولید مالیات اخذ نشود یا اینکه به صورت معقول مالیات‌ستانی صورت گیرد، به طور مثال از کارگاه‌های روستایی باید به گونه‌ای مالیات اخذ شود، که این اقدام منجر به افزایش اشتغال روستایی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1399، کد خبر: 451873،  www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
اقتصاد ما هر چی ضربه می خوره از همین نظام مالیاتی خودش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین