پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۶۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت: عارف و جهانگیری به صورت بالقوه کاندیدای اصلاح طلب هستند.
شعار سال :‌ «علی صوفی»، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به جلسات حزب کارگزاران و نشست خبری حزب اتحاد ملت و اینکه اصلاح طلبان چگونه می‌توانند مردم را برای انتخابات ۱۴۰۰ ترغیب کنند؟ به خبرنگار سیاسی برنا گفت: شرکت در انتخابات و استفاده از فرصت انتخاباتی ابزارِ شناخته شده و قطعیِ اصلاح‌طلبان و مردم است. یعنی ما چاره‌ای نداریم که به هر حال باید از این فرصت‌ها و از این ابزار استفاده کنیم. احزاب هم اساسا فلسفه وجودی شان به همین دلیل است که از فرصت‌هایی که بتوانند در قدرت و مشارکت سهمی داشته باشد استفاده کنند و آن را مغتنم بشمارند.

او افزود: خودِ قدرت نباید هدف باشد بلکه اصلاح قدرت باید هدف باشد، به نوعی این مسئله آرمان اصلاح‌طلبان است و اصلاح طلبان به دنبال اصلاح قدرت باشند که تا حدودی نیز از این هدف در طول دوره‌های گذشته، منحرف شدند، اما اگر در راستای اصلاح طلبی اصیل بخواهند حرکت کنند، باید از این فرصت انتخاباتی استفاده کنند و قدرت را برای اصلاح قدرت و نزدیک شدن به مردم و حل مشکلات مردم در اختیار بگیرند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: اصلاح طلبان در ارتباط با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دچار چالشی شدند که تا حدودی حاشیه سازی شد در حالی که لازم نبود و می‌توانستیم، همین جلسات شورای عالی سیاستگذاری را داشته باشیم. اگر قرار بود تغییراتی هم در هیئت رئیسه ایجاد شود، می‌توانستیم در شورای عالی سیاستگذاری ایجاد کنیم.

صوفی ادامه داد: در حال حاضر باید منتظر ماند و ببینیم شورای عالی سیاستگذاری چه زمانی تشکیل خواهد شد و چگونه می‌تواند به اجماع اصلاح طلبان، کمک کند.

این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره کاندیدا‌های احتمالی اصلاح طلبان برای سال ۱۴۰۰ که می‌توانند تایید صلاحیت هم شوند نیز گفت: اصلاح طلبان در دو دوره گذشته ریاست جمهوری، یعنی سال ۹۲ و ۹۶، در کنار روحانی، دو کاندیدای دیگر یعنی عارف و جهانگیری را وارد میدان انتخابات کردند که هر دو چهره نیز در مناظره شرکت کردند. این دو نفر به صورت بالقوه کاندیدای اصلاح طلب هستند. حال اینکه اصلاح طلبان چه می‌توانند انجام دهند و یا اینکه خود این کاندیدا‌ها می‌توانند تایید صلاحیت شوند و اعتبار لازم را در جامعه کسب کنند و در نتیجه در نظرسنجی‌ها بتوانند رأی خوبی را کسب کنند، بحث دیگری است.

علی صوفی تصریح کرد: به هر حال این دو نفر قبلا کاندیدا بودند و احتمال دارد که مجددا کاندیدا شوند، اما افراد دیگری از جمله محسن هاشمی، عبدالله نوری و ... یک گمانه‌زنی است که هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند. باید از نظر زمانی جلوتر برویم و ببینیم که این نشست‌ها و جلساتی که احزاب به ویژه احزاب کارگزاران و اتحاد ملت برگزار می‌کنند، همچنین احزاب دیگر و شورای عالی سیاستگذاری نیز نشست خواهد داشت، این نشست‌ها ما را به چه سمت و سویی خواهد کشاند؛ بنابراین در حال حاضر نمی‌توان درباره مصادیق اظهارنظر کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲۱مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۲۱۱۳ _ borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
هر دو تا مهره های سوخته ان 500 هزار رای هم نمیارن
ناشناس
France
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
هر دو تا مهره های سوخته ان 500 هزار رای هم نمیارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین