پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۳۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
هالک بانک ترکیه ضمن درخواست از دادگاهی در آمریکا برای رد کیفرخواستی که این بانک را به کمک به ایران در دور زدن تحریم‌های آمریکا متهم می‌کند، اعلام کرد که از پیگرد قانونی در این پرونده مصون است.
شعار سال: هالک بانک ترکیه ضمن درخواست از دادگاهی در آمریکا برای رد کیفرخواستی که این بانک را به کمک به ایران در دور زدن تحریم‌های آمریکا متهم می‌کند، اعلام کرد که از پیگرد قانونی در این پرونده مصون است.

به گزارش ایبِنا از یاهو نیوز، هالک بانک اعلام کرده است که از اتهام مبرا بوده و مقررات قابل اعمال فعلی، سوءرفتارهای ادعایی علیه این بانک را در خارج از آمریکا شامل نمی‌شود.

دادستانی آمریکا هالک بانک را به استفاده از خدمات پولی و شرکت‌های فعال در ایران، ترکیه و امارات متحده عربی به منظور تخطی از تحریم‌ها، فعال کردن درآمدزایی از طریق فروش نفت و گاز از طریق معاملات تقلبی طلا، مواد غذایی و دارو متهم کرده است.

هالک بانک در تاریخ ۳۱ مارس اتهامات وارده را مبنی بر کلاهبرداری، پولشویی و توطئه را رد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399، کد خبر: 567708،  www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
همه رو کنترل می کنند که با ایران ارتباط نداشته باشه . کلا حواسشون به ایرانی هاست.چقدر که ما مهم هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین