پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
با پخش ویدئوی دزدیده شدن یا ایجاد مزاحمت برای یک مسافر تپسی، هومن دمیرچی معاون عملیات تپسی اقدام به دفاع ناشیانه از برند این شرکت تاکسی آنلاین نموده است. اشتباهاتی نظیر پخش صدای مسافر ، افشای نام مسافر و راننده و از همه مهمتر، توجیه گری. به گونه ای که هر کس کلیپ انتشاریافته توسط مسافر را دیده باشد،به کم اثری دفاع تپسی پی می برد. ای کاش ایشان بعد از این اتفاق، ضمن کشف و بررسی ابعاد ماجرا ، در خصوص ارتقا پروتکل های امنیتی تپسی صحبت می کردند.
شعار سال:کلیپ گلایه آمیز دختر جوان از ضعف امنیت مسافران  در تاکسی های اینترنتی ، همراه با برخی از مظلوم نمائی ها و اشتباهات حقوقی در خصوص افشای شماره ها و اسامی ، دارای بازدید و نفوذ خبری نسبتا خوبی بود. حتی ممکن است این اتفاق ناخوشایند بستر را برای برخی از تخریب ها و سو استفاده های تجاری نیز فراهم سازد. اما واقعیت انسانی و اخلاقی ماجرا و احساس ناامنی القا شده، قابل انکار نیست.

بنظر می رسد که معاون تپسی ، بجای فعالیت سه گانه در آرام سازی و جلب رضایت مسافر آسیب دیده ، افشاگری در خصوص حادثه با رویکرد آگاه سازی مردم و در نهایت برنامه ریزی در راستای تقویت پروتکل حفاظتی از مسافر، اقدام به توجیه حادثه نموده است.

ضمن آرزوی سلامت و موفقیت برای مسافر شاکی و تداوم موفقیت های شرکت معظم تپسی ، ان شاالله شاهد تقویت پروتکل های حفاظتی توسط کلیه شرکت های تاکسی اینترنتی بوده و همچنین دوستانه از سایر برندهای معروف و غیر معروف تاکسی اینترنتی تقاضامندیم از چنین رویدادهای ناخوشایندی برای تخریب رقیب استفاده ننمایند.

یادآوری اینکه ، اسناد اثباتی لازم برای جاگذاشتن یک مسافر توسط یک برند تاکسی اینترنتی در این رسانه موجود است( مسافر کیف خود را از درب عقب سمت راننده روی صندلی قرار داده و قصد داشته از درب عقب سمت شاگرد ، سوار شود که راننده خودرو به تصور سوار شدن مسافر حرکت نموده و بعد از طی حدود 500 متر و با متوقف کردن توسط یک خودروی عبوری ، بازگشته و مسافر خود را سوار کرده است - رویداد مربوط به تیرماه 1399 است). تشریح و انعکاس این دست از رویدادها، بنظر می رسد که کارکردی جز تخریب برند و کاهش اعتماد عمومی، نمی تواند ثمر دیگری داشته باشد.
 
تعداد بازدید : 11

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین