پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
استاندار تهران ۲۲ مردادماه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت.
شعار سال:انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی پیام تبریکی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:
 
تحقق توسعه پایدار جوامع منوط به همراهی تشکل هایی برخاسته از بطن مردم است؛ چراکه سازمان‌های مردم‌نهاد با افزایش کارایی، اثربخشی و انعطاف‌پذیری در اجرای برنامه‌ها در سطح جامعه و با قبول نقش‌های متفاوت نظیر مجری، همکار، مشاور و ناظر در کنار دولت می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه ایفا کنند.
 
این سازمان‌ها، در عرصه های اقتصادی و اجتماعی به دلیل نداشتن بروکراسی پیچیده این امکان را فراهم ساخته اند تا در زمینه هایی چون مبارزه با فقر و گرسنگی، حفاظت از محیط زیست، جنگلداری، افزایش آگاهی های عمومی، رفاه، توجه به امور زنان و کودکان، کاهش آسیب های اجتماعی موفق تر از بخش های خصوصی و دولتی عمل کنند.
 
توسعه سازمان‌های مردم نهاد (سمن) به عنوان تشکل هایی که می توانند نقش مهمی در توسعه پایدار کشور داشته باشند بیش از یک دهه است که به دغدغه ای مهم تبدیل شده است و تشکل ها را به ‌عنوان همراهان قدرتمند دولت در نیل به اهداف توسعه پایدار معرفی می‌کند. امید است از طریق تعامل سازنده میان دولت و تشکل های مردمی بتوان زمینه پیوند هر چه بیشتر دولت و ملت و نقش آفرینی سمن ها و مشارکت مردم در پیشبرد هر چه بهتر امور را فراهم ساخت.
 
 اینجانب22 مردادماه روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی را به همه فعالان تشکل‌های غیر دولتی که با اندیشه نیک و پراکندن عطر همدلی یاریگر هم نوعان هستند تبریک عرض نموده بهروزی و دوام توفیقات شما را از درگاه خدای سبحان آرزومندم.
 
انوشیروان محسنی بندپی
 
استاندار تهران

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    برنا ،تاریخ انتشار:   22 مرداد 1399،کدخبر:   1042929،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
وقتی با جمعیت امام علی اون کار رو کردید بقیه چه امیدی داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین