پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
سامانه گزارش‌های مردمی درباره عملکرد و تخلفات سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با نام اختصاری «مشعل» راه‌اندازی شد. مشعل سازمان زندان ها امروز ( ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ) رونمایی شد.
شعار سال: سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در جهت تحول و ارتقای وضعیت ارتباطات مردمی و دو طرفه با نخبگان، خانواده مددجویان و سایر افراد مرتبط با این حوزه، اقدام به فراخوان همکاری و اعلام گزارش انتقادی از عملکرد متصدیان این سازمان کرده است.
 
در متن این درخواست آمده است: سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از همه صاحب نظران، اندیشمندان، هم وطنان دغدغه مند، مددجویان و خانواده ایشان؛ دعوت می نماید، برای بهبود عملکرد و یا در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در حوزه مسئولیت سازمان زندان ها، انتقاد، پیشنهاد و گزارشات خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۲۰۰۳۶۰۰۱ ارسال نمایند.
 
« مشعل » مخفف عبارت « مدیریت شبکه عدالت لاجوردی » است؛ این سامانه در حال حاضر دارای سایت نبوده و صرفاً علاوه بر سامانه پیامکی، دارای کانال هایی در سه پیامرسان بله ، ایتا و سروش می باشد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری  وکلا پرس،تاریخ انتشار:  23 مرداد 1399،کدخبر: 4382 ،www.vokalapress.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
این سامانه های گزارش دهی به مردم برای همه نهادها لازم با این کار شفافیت بیشتر و مطالبه گری چندین برابر میشه
ناشناس
France
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
این سامانه های گزارش دهی به مردم برای همه نهادها لازم با این کار شفافیت بیشتر و مطالبه گری چندین برابر میشه
R
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
0
کاش واسه قضات، نیروهای آگاهی، کارشناسان اسلحه و... هم همچین سامانه‌هایی طراحی بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین