پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزایش مدت امهال وام‌های صنعت گردشگری به ۹ ماه خبر داد.
شعار سال: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزایش مدت امهال وام‌های صنعت گردشگری به ۹ ماه خبر داد.


*** ورود هشت میلیون گردشگر به کشور



به گزارش خبرگزاری صنایع، علی اصغر مونسان در نشست مشترک با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها با اشاره به این که ۷۰ درصد از عملیات اجرایی و عمرانی حدود ۶۰۰ طرح زیرساختی گردشگری انجام شده است، اظهار داشت:

در صورت حمایت بانک‌ها به طور حتم شاهد افزایش تأسیسات گردشگری و توسعه این بخش خواهیم بود.

مدت امهال تسهیلات اعطایی به فعالان گردشگری ۳ ماه تعیین شده بود که با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است این مدت تا ۹ ماه افزایش یابد.



وی در ادامه افزود:

کشور اکنون نیاز دارد تا مدیران متعهدانه حمایت کنند تا شرایط سخت برای مردم ایجاد نشود و خوشبختانه صندوق توسعه ملی حمایت‌های خوبی از صنعت گردشگری دارد.

تا پیش از شیوع بیماری کرونا؛ روند گردشگری کشور به نحو مطلوبی جهشی بود به طوری که در ۱۰ ماه سال ۹۸ بیش از هشت میلیون گردشگر وارد کشور شد.

در سال‌های اخیر تعداد تأسیسات گردشگری در سال‌های اخیر افزایش یافته به گونه‌ای که تعداد بوم گردی‌ها به ۲ هزار واحد رسیده است.


*** ظرفیت بالای صنعت گردشگری



به گزارش خبرگزاری صنایع، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان با تاکید بر نقش افزایش حجم سرمایه‌گذاری در توسعه صنعت گردشگری، اظهار داشت:

صدور ۵ هزار موافقت اصولی در این صنعت نشان می‌دهد سرمایه گذاری چه نقش امیدوار کننده‌ای در توسعه این صنعت بزرگ دارد.

یکی از خصوصیات گردشگری این است که صنعت به سرعت خود را بازسازی می‌کند و خوشبختانه ظرفیت گردشگری داخلی به حدی بالاست که با پایان کرونا و آغاز سفر‌ها در مدت کوتاهی شاهد رونق خواهیم بود.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399 ، کدخبر: 204111 ، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین