پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
برخی از تحلیل گران سیاسی معتقدند دولت روحانی در بین دولت‌های بعد از انقلاب بیشترین حمایت و همراهی از سوی حاکمیت برخوردار بوده است، اما نتوانسته از این فرصت استفاده مناسبی داشته باشد. یادداشت زیر درباره همین موضوع از محمد ایمانی است.
شعار سال: جالب نیست؟ آقای روحانی قبل از این که سران دو قوه دیگر درباره جزئیات طرح دولت برای فروش نفت نظر بدهند، آنها را مقابل عمل انجام شده قرار داد. او به غلط، نام این طرح را گشایش اقتصادی برای مردم گذاشت و انتظار درست کرد؛ حال آن که این، چندمین طرح دولت برای تامین کسری بودجه ناشی از سوء مدیریت بود.
همین آقای روحانی، آبان پارسال با همراهی آقای لاریجانی و با وجود مخالفت آقای رئیسی، خواسته دولت برای سه برابر کردن قیمت بنزین را به اجرا گذاشت؛ اما وقتی اعتراض مردم را دید، گفت من خودم هم جمعه صبح) از گران شدن بنزین خبر دار شدم و این تصمیم نظام و جلسه سران قوا بود!
در واقع این کار دولت، جبران چهار سال تخلف در زمینه حذف کارت سوخت و سهمیه بندی، آن هم به بدترین شکل ممکن (غافلگیر کردن مردم) بود.
متاسفانه آقای روحانی، هم سایر دستگاه ها را مقابل عمل انجام شده قرار می دهد، و هم نتیجه بی تدبیری ها خود را به دیگر قوا نسبت می دهد. این رفتار، سوء استفاده از حمایت همدلانه نظام، و عاری از صداقت و انصاف و مسئولیت پذیری است.

یادداشت محمد ایمانی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین