پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
شب گذشته جنگنده‌های اسرائیلی چند پایگاه مقاومت فلسطین در شرق و جنوب نوار غزه را بمباران کردند و پس‌ازآن چند موشک از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.
شعار سال: توپخانه رژیم صهیونیستی پنجشنبه‌شب پایگاه‌های مقاومت فلسطین در شرق غزه را گلوله باران کرد و همزمان جنگنده‌های آن، مواضع مقاومت را در غرب خان یونس (جنوب غزه) هدف قرار دادند.

برخی رسانه ها پس از این حملات از شلیک چند موشک از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی و فعال شدن گنبد آهنین خبر دادند.

گفتنی است، حملات رژیم صهیونیستی به غزه همزمان با اعلام توافق عادی سازی روابط ابوظبی و تل آویو تشدید شده است، این در حالی است که «محمد بن زاید» ولی عهد ابوظبی مدعی شده که «این توافق، صلح را برای منطقه به ارمغان خواهد کرد«.

رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر، بارها مواضع مقاومت در غزه را به بهانه حملات موشکی گروه‌های مقاومت و پرتاب بالن‌های آتش زا هدف سنگین ترین حملات خود قرار داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 31 مرداد 1399، کد خبر: 1047124، www. borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
رژیم صهیونیستی تا کجا میخواد جنگ افروزی کنه. کاش روزی بیاد که ظلم ریشه کن بشه و صلح و آرامش در همه هستی ایجاد بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین