پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
امیر قطبی معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه قطبی با پایان ماموریت در این دادسرا به دادسرای انتظامی قضات بازگشت.
شعار سال: صبح امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) در محل سالن جلسات این دادسرا با حضور نجفی معاون اول دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از همکاران اداری و قضایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، نجفی که به نمایندگی از دادستان تهران در این جلسه حضور داشت؛ ضمن معرفی دلفانی بعنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران، از زحمات وتلاش‌های قطبی در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

همچنین دلفانی به سوابق و برنامه‌های خود جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در پرتو منویات مقام معظم رهبری، و دستورات ریاست قوه و دادستان محترم تهران اشاره و از زحمات جناب قطبی تشکر کرد.

قطبی با پایان ماموریت در دادسرای فرهنگ و رسانه به دادسرای انتظامی قضات بازگشت.
 
وی پیش از این دادیار دادسرای انتظامی قضات بود و به صورت مامور در دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کرد که چندین بار این ماموریت تمدید شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 2 شهریور 1399، کد خبر: 428229،  www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین