پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
در این کمپین مطالبه گر تهاجمی، موضوع تعداد کیس‌های مبتلا به کوروید ۱۹، تعداد مرگ‌ها و تعداد افراد بیکار شده و از دست دهنده شغل در آمریکا در تقابل با کلمه تاکیدی خاصی از ترامپ که می‌گوید" من به تنهائی می‌توانم آن را بر طرف کنم"، قرار گرفته است.
شعار سال:چندی است کمپین بایدن، کلیپ های تهاجمی علیه ترامپ تولید کرده که یکی از آنها در توییتر بایدن منتشر شده است. هرچند از نگاه برخی از متخصصان تبلیغات ، این کلیپ از حالتی تهاجمی برخوردار بوده و تصویر سازی خوبی دارد ، اما از بعد سوژه و موضوع های قابل ارایه و بحث در عالم رقابت انتخاباتی حساسی چون وضعیت فعلی رقابت بایدن با ترامپ ، کلیپ چندان موفق و تاثیرگذاری محسوب نمی شود.
نکته بعدی قابل توجه در خصوص آمریکا اینکه، با وجود درگیری بالای سیاسیون در انتخابات ، سیاست خارجه ، حوزه دیپلماسی ، اقدامات توسعه ای و راهبردی و ..... ،آمریکا نخوابیده و در حال تداوم فعالیت خود است.
 
تعداد بازدید : 12


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین