پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۹۷۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
امروزه، تجارت الکترونیک به سرعت در سراسر جهان در حال رشد بوده و در دسته‌بندی محصولات مختلف در این زمینه، وسایل مصرفی الکترونیکی و لوازم خانگی بیشترین سهم را در فروش آنلاین دارند.

شعار سال: محصولاتی که از قدیم با تجارت الکترونیکی ارتباط دارند، هنوز هم در بین بخش‌هایی که سریع‌ترین رشد را در فروش آنلاین جهانی دارند، قرار گرفته‌اند، اما سایر دسته‌بندی محصولات نیز با سرعت بالایی به سمت آنلاین شدن در حال حرکت هستند.

بر اساس آمار چشم‌انداز بازار مصرف‌کننده، فروش آنلاین لوازم الکترونیکی و پوشاک مصرفی به عنوان سهمی از کل فروش، همچنان به سرعت در حال رشد بودند.

مطابق با داده‌ها، در حال حاضر تقریبا یک‌پنجم از لوازم خانگی به صورت آنلاین خریداری می‌شود و انتظار می‌رود این سهم تا سال 2023 به 31درصد افزایش یابد.

عینک که اکنون سهم تک رقمی در فروش آنلاین دارد، پیش‌بینی می‌شود تا سال 2023 به این دسته‌بندی‌های ثابت برسد و فروش آنلاین این بخش در طی شش سال به بیش از دو برابر افزایش یابد.

فروش آنلاین داروهای بدون نسخه نیز که یک بازار جدید برای تجارت الکترونیک محسوب می‌شود، انتظار می‌رود به همان سرعت رشد کند.

مواد غذایی، که آخرین مورد در لیست تجارت الکترونیک است، هنوز راه درازی را در مسیر جهانی در پیش دارد. در حالی که برخی کشورها در حال حاضر یک دلار از هر پنج دلار خود را صرف بودجه خرید مواد غذایی به صورت آنلاین می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود سهم جهانی فروش مواد غذایی در تجارت الکترونیکی در سال 2023 تنها 3درصد فروش جهانی مواد غذایی را شامل شود.

در نمودار ارائه شده، سهم دسته‌بندی محصولات مختلف در فروش آنلاین جهانی را مشاهده می‌کنید؛

فروش آنلاین جهانی

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 9 شهریور    99، کد خبر:   463304، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
هرکجا ضمانت بدید رشد می کنه شک نکنید. کافیه مردم مطمئن باشند و مزیت رقابتی در قیمت ایجاد کتید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین