پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۷۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
محمدرضا صباغیان گفت: مالکیت برخی از مسوولین بازنشسته و معاونین و مدیران در معادن و صنایع یک معضل جدی است و نباید سهامدار معادن نشوند.

شعار سال : محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به بعد نظارتی قوانین گفت: نظارت مجلس که می‌تواند به عنوان قلب تپنده اجرا قوانین به حساب بیاید کمرنگ شده است.

 وی افزود: در حوزه معدن و معدنکاری مانند حوزه‌های دیگر کمبود قانون نداریم بلکه مشکل اصلی در نبود نظارت و کمرنگ بودن آن تعریف می‌شود.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد اظهار داشت: مالکیت برخی از مسئولین بازنشسته و معاونین و مدیران در معادن مختلف و سهامدار بودن آنها و خانواده‌شان در برخی از معادن و صنایع معضل اصلی و دلیل مهمی است که برخی از معادن به  دلیل کسب سود بیشتر از پرداخت حقوق دولتی و عوارض آلایندگی سرباز می‌زنند.

صباغیان با اشاره به عملی نشدن تعهدات برخی از صاحبان معادن و صنایع در استان یزد و استفاده نابجا از موقعیت و مقام مسئولین در معادن، تأکید کرد: همچنان که در سال‌های قبل از این نیز بوده است باید قانون جامع و کاملی نوشته شود تا مسئولین کشور و مدیران استانی نتوانند در ترکیب مدیریتی معادن و صنایع بعنوان  سهامدار و یا مالک حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: تعارض منافع در بخش معدن و صنعت باید از بین برود و اگر معادن عوارض و حقوق دولتی را پرداخت نمایند انجام بسیاری از امور حتی انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد امکانپذیر می‌گردد.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت می متالز ، تاریخ انتشار 6 شهریور 99 ، کد خبر : 127157 ، me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
انقدر این معادن پر سود هست که دولتی ها نذارن این بخش به کسی برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین