پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر در مورد ایران صحبت‌هایی به میان آورد. او در مورد امور داخلی ایران از رهبران ایران این گونه خواهش کرد: «ایران به دنبال اعدام نوید افکاری جوان ۲۷ ساله است. از رهبران ایران می‌خواهم او را اعدام نکنند.»
شعار سال: «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور آمریکا، که درگیر انتخابات ریاست‌جمهوری امریکاست، باز هم درباره ایران توئیت زد و نوشت: «ایران به دنبال اعدام یک ستاره بزرگ و محبوب کشتی، نوید افکاری ۲۷ ساله است که تنها اقدام وی تظاهرات ضد دولتی در خیابان‌ها بود. آن‌ها به "وضعیت اقتصادی و تورم وخیم کشور" اعتراض داشتند. به رهبران ایران می‌گویم من بسیار ممنون می‌شوم اگر از جان این جوان بگذرید و او را اعدام نکنید. متشکرم!»
گفتنی است، نوید افکاری، به جرم قتل یکی از کارکنان سازمان آب منطقه‌ای استان شیراز در جریان اعتراضات سال ۱۳۹۷ به اعدام محکوم شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۵۳۴۰۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین