پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نمی‌توان به صورت قطعی گفت که پرواز‌های ترکیه یازدهم مهر ماه انجام می‌شود، اظهارداشت: بهتر است مردم فعلا بلیت ترکیه را نخرند.
شعارسال: تورج دهقانی زنگنه در حاشیه بازدید از ترمینال فرودگاه مهرآباد و هواپیما‌ها برای نحوه انجام اقدامات ضد کرونایی در سفر‌های هوایی با اشاره انجام پرواز‌های ترکیه اظهار داشت: نمی‌توان به صورت قطعی گفت که پرواز‌های ترکیه یازدهم مهر ماه انجام می‌شود بنابراین بهتر است مردم فعلا بلیت ترکیه را نخرند.

وی ادامه داد: در حال مذاکره با مجلس و وزارت امور خارجه هستیم تا هر چه زودتر این مشکل حل شود.

رییس سازمان هواپیمایی همچنین مینی بر احتمال واگذاری فرودگاه‌های تحت مالکیت وزارت نفت به وزارت راه ادامه داد: به ترتیب بر اساس ترافیک آنها، فرودگاه‌های وزارت نفت به شرکت فرودگاه‌های کشور واگذار می‌شود.

وی با اشاره به گزارش علت سانحه فرودگاه ماهشهر در اسفندماه سال گذشته گفت: در مورد ایمنی فرودگاه، شبهه‌ای ایجاد شد مبنی بر اینکه این فرودگاه ایمنی ندارد، بنابراین با وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها مذاکره‌ای شد تا فرودگاه ماهشهر چند ساعتی تعطیل شود.

وی ادامه داد:براساس مذاکرات قرار بر این شد مسوولیت فرودگاه ماهشهر بر عهده شرکت فرودگاه‌های کشور باشد و ناوبری این فرودگاه موضوع را پذیرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سایر فرودگاه‌های متعلق به وزارت نفت هم برای واگذاری برای شرکت فرودگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۶۵۳۲۸، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین