پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات ۵ حوزه هنوز باقی مانده است، گفت: این انتخابات میاندوره‌ای هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
شعار سال: عباسعلی کدخدایی در این باره گفت: افرادی که در مرحله اول انتخاب شدند، ولی فوت کردند، انتخابات حوزه آن‌ها به انتخابات میان دوره‌ای منتقل می‌شود که با اولین انتخابات سراسری برگزار خواهد شد و ان شاءالله در سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری نسبت به ان‌ها هم تعیین تکلیف خواهد شد.
کدخدایی یادآور شد: ۵ حوزه انتخابیه دیگر نیز به دلیل فوت سه منتخب، جعلی بودن مدرک تحصیلی یک منتخب و تایید نشدن یک منتخب از سوی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تهران، آستانه اشرفیه، بهار و کبودرآهنگ، تفرش، فراهان و آشتیان، و گچساران در انتخابات میان دوره‌ای ۱۴۰۰ تعیین تکلیف خواهد شد.
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تاثیر ویروس کرونا در برگزاری انتخابات ادامه داد: با توجه به شیوع این ویروس منحوس
آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشیم و افراد حتما برای حضور در شعب اخذ رای ماسک و خودکار شخصی همراه داشته باشند.
کدخدایی در پایان یادآور شد: سامانه سنا برای نظارت بر برگزاری انتخابات بصورت آزمایشی راه اندازی شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۶۲۱۱۵۷۵۴، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
با این شرایط کروناو اقتصاد کشور انتخابات برگزار کردن زیادی ریسک بالایی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین