پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۹۹۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
واقعا چرا به جائی رسیده ایم که ارتباطات حرف اصلی انتصابات را می‌زند نه شایسته سالاری! چرا به جائی رسیده ایم که مدیر بخش تخصصی برای ماندگاری مجبور به اطاعت است تا اقدام تخصصی؟ چرا به جائی رسیده ایم که کسی دولت‌ها را محاکمه نمی‌کند و وعده‌ها به پای شعار انتخاباتی نوشته می‌شود و .... سرنوشت بورس ما هم جالب است. بنظر شما داستان جنایت و مکافات چقدر شبیه داستان حمایت و مکافات است، چقدر در خصوص این بازار صادق است؟!
شعار سال: چرا دولت روحانی که در روز‌های سبز مردم را به بورس فرا می‌خواند، حالا دیگر حمایت نمی‌کند؟

این روز‌ها بورس تهران، برای چندمین هفته متوالی در مدار نزولی قرار گرفته و افراد مختلفی با انگیزه‌های مختلف، حمایت دولت را مطالبه می‌کنند... حتی شاید بهتر باشد گفت ادامه حمایت دولت را مطالبه می‌کنند!
حالا تیم اقتصادی دولت در مظن اتهام قرار گرفته است که به قصد استفاده از بازار مردم را به بورس فراخواند، اما حالا که احتیاجی ندارد آن را رها کرده؟!

درحالی عایدی دولت از فروش‌های مستقیم و غیر مستقیم دارایی‌هایش قابل قیاس با نقدینگی وارد شده به بازار نیست...

اینکه تصمیم آن مقطع مدیران دولتی بر اساس کج‌فهمیشان در خصوص هدایت نقدینگی بود یا خیر، اما در هرصورت مطالبه ناحقی برای حمایت از بورس را امروز ایجاد کرده است... چیزی که اساسا نسبتی با ذات بورس ندارد!

آیا دولت حدس می‌زد روزی لازم باشد برای «حمایت» از بازار، از منابع صندوق ذخیره ارزی استفاده کند؟ چه کسی پاسخگوی رشد نقدینگی از این محل در ماه‌های آینده خواهد بود؟
 
 
تعداد بازدید : 4
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایران اکو، تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۱۸، ecoiran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین