پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع کرونا اظهار داشت: نیروی انتظامی با هدایت مقام معظم رهبری در راستای ایجاد و تقویت نظم توفیقات فراوانی کسب کرده است.
شعار سال: وی افزود: با توجه به اینکه نیروی انتظامی جزو نیروهای مسلح قرار می‌گیرد اما در خدمت مردم است و در ایام تعطیل کرونا 70 هزار نیرو به مردم خدمت‌رسانی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح در راس هستند، بیان کرد: ضدعفونی معابر یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی در راستای خدمت به مردم بود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت نیروی انتظامی در ایام کرونا اضافه کرد: همه تجهیزات ارتش در خدمت مردم قرار گرفت و در راستای مبارزه با شایعه‌پراکنی‌های کرونا، 3 هزار تارنما در کشور شناسایی و به کسانی که ایجاد رعب و وحشت می‌کردند تذکر داده شد.

سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با محتکران، مواد ضدعفونی و ماسکی که احتکار شده بود، با همکاری قوه قضاییه در اختیار مردم قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری میر نیوز، تاریخ انتشار: 23 شهریور1399، کد خبر: 55777،  www.mirnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
واقعا اگر نیروی انتظامی مراقب این افراد نباشه خیلی اوضاع بهم میریزه. خسته نباشید میگیم خدمتشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین