پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۰۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
نماینده مردم آبادان با اشاره به هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی محصور کردن منطقه آزاد اروند، گفت: این رقم می‌توانست صرف زیرساخت‌های آب، فاضلاب، معابر عمومی آبادان و خرمشهر شود، چه دلیلی داشت با وجود این مشکلات چنین پولی صرف کاری شود که هیچ خروجی ندارد.
شعارسال: «جلیل مختار»، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی؛ با اعلام خبر کلید خوردن سؤال از فرهاد دژپسند گفت: با توجه به اینکه آبادان و خرمشهر به عنوان منطقه آزاد اروند محسوب می‌شوند؛ برای بحث تشریقات گمرکی توافقاتی انجام شد مبنی براینکه این منطقه حتما باید محصور شود تا گیت‌های ورودی در منطقه بیرون از اروند مستقر شوند.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شد تا دیواره حصارکشی انجام و گیت‌های ورودی و خروجی تعریف شود، ضمن اینکه سامانه‌ای طراحی و تمام شروط و قوانین از جمله فیبر نوری را که مطابق درخواست گمرکات بود انجام شد، اما تا این لحظه هیج استفاده‌ای از آنچه فراهم شده صورت نگرفته و گمرکات در این منطقه مستقر نشدند.

مختار با اشاره به اینکه گمرک همچنان مطابق سیستم قدیمی کار خود را انجام می‌دهد ادامه داد: سؤال ما از آقای دژپسند این است که به عنوان وزیر اقتصاد می‌دانست این اقدام تحقق پیدا نخواهد کرد چرا بحث محصورسازی که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه داشت را به عنوان پیش‌شرط مطرح کرد.

نماینده مردم آبادان با اشاره به اینکه این رقم می‌توانست صرف زیرساخت‌های آبادان و خرمشهر شود ادامه داد: مردم آبادان و خرمشهر مشکلات فراوانی در حوزه آب، فاضلاب، معابر عمومی دارند چه دلیلی داشت با وجود این مشکلات این میزان پول صرف کاری شود که دست آخر هیچ خروجی برای مردم نداشته باشد.

وی تصریح کرد: هفته آینده طرح سؤال از وزیر اقتصاد در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار خواهد گرفت.
چرا هزینه‌های میلیاردی صرف کار‌های بیهوده میکنید؟
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۴۷۶۵۳، www. dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Czechia
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
کلی سرمایه داره توی این مملکت هدر میره و صرف اموری میشه که اصلا لزومی نداره و عوضش یه جاهایی که لازم هست سرمایه ای خرج نمیشه. مثل بحث فاضلاب اهواز، ریزگردها، گردشگری و .... که همگی از نبود مدیریت و نبود سرمایه می نالند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین