پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۰۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روند اعطای وام کمک ودیعه مسکن قابل قبول نیست، گفت: رئیس جمهوری برای کاهش قیمت فولاد و قیر دستور دادند این محصولات خارج از بورس عرضه شوند.
شعار سال: محمد اسلامی در حاشیه مراسم معارفه نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روند پرداخت وام ودیعه مسکن کند است، اظهار کرد: البته خوشبختانه طی ۳ روز اخیر سرعت اعطای وام افزایش یافته، اما همچنان خروجی خیلی کم بوده و آمار پرداخت وام قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: با مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا پرداخت وام ودیعه مسکن ساده سازی و روان سازی شده است. از این رو انتظار می‌رود مردم با سرعت بالاتری وام را دریافت کنند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود ۸ هزار وام ودیعه مسکن به مستاجران پرداخت شده است از آماده تحویل بودن ۵ هزار مسکن ملی خبر داد و افزود: ۴۰ هزار واحد مسکن مهر نیز آماده افتتاح بوده که البته بدون برگزاری مراسم افتتاح تحویل آن‌ها را آغاز کرده ایم.
اسلامی درخصوص قیمت مصالح ساختمانی نیز گفت: مسئولان مربوطه باید برای بازار و جلوگیری از گرانفروشی اقدامات لازم را انجام دهند. متاسفانه قیمت همه کالا‌ها لجام گسیخته شده و در حق مردم اجحاف می‌شود.
وی با بیان اینکه همه از این وضعیت ناراضی هستند گفت: عضو ستاد تنظیم بازار بودن مطرح نیست ما باید بتوانیم بازار را کنترل کنیم. امروز رئیس جمهور دستور داد فولاد و مصالح ساختمانی خارج از بورس عرضه شود در این راستا دستورات لازم به وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار داده شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نامه، تاریخ انتشار ۲۷ شهریور ۹۹، کد خبر: ۴۷۷۹، madanname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین