پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
نظریه معاون دادستان کل کشور در خصوص موتورسیکلت‌های مکشوفه به ظن قاچاق و فاقد اسناد مثبته گمرکی به گمرکات کشور ابلاغ شد.

شعار سال: بر اساس نظریه معاون دادستان کل کشور در خصوص موتورسیکلت های مکشوفه به ظن قاچاق و فاقد اسناد مثبته گمرک،  صدور پروانه جهت هرگونه کالا از جمله موتورسیکلت مستلزم ورود کالا از مبادی قانونی و مجاز، اخذ مجوز های قانونی و مقرراتی، انجام تشریفات گمرکی و رعایت مقررات صادرات و واردات و سایر قوانین مرتبط خواهد بود و دستور مراجع محترم قضایی جهت صدور پروانه گمرکی بدون رعایت رعایت مقررات مذکور فاقد وجاهت و محمل قانونی می‌باشد.

 

 

*** سامانه نما

پلیس آگاهی ناجا با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب  مبنی بر تحویل حداکثری اموال مکشوفه به مالباختگان، اقدام به طراحی سامانه اموال مکشوفه (سامانه نما) در بستر اینترنت به آدرس سایت www.police.ir کرده تا مالباختگان از این بستر بتوانند روند شناسائی و تحویل اموال مسروقه خود را دنبال کنند.

شهروندان با مراجعه به سامانه نما و با کلیک بر روی نمایشگاه اموال کشف شده، وارد صفحه لیست اموال در سایت نما شده و عکس کالای متعلق به خود را انتخاب و سپس فرم مربوطه را تکمیل و درخواست خود را ارسال می‌کنند.

سامانه نما به صورت متمرکز است و شهروندان می‌توانند اموال مسروقه خود را در سامانه به صورت لحظه‌ای شناسایی کنند، لذا ضروری است شهروندان شماره سریال تمامی اموال خود را لیست برداری کنند تا هنگام سرقت و کشف آن توسط پلیس ‌اموال خود را از این طریق شناسایی و تحویل بگیرند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار 1 مهر 99، کد خبر:   217536، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین